środa, 20 marca 2013

Poco targi?


Idzie wiosna i we Wrocławiu zaczyna się dziać! Tak właśnie pomyślałam, kiedy zobaczyłam, że POCO Galeria organizuje targi mody, gdzie będą polscy projektanci i będzie można zobaczyć, co ciekawego oferują, a być może kupić przy okazji jakiś ciuch. Kiedy więc nastała sobota, dotarłam na Pomorską, w pełni podekscytowana, że takie rzeczy dzieją się już nie tylko w Warszawie. Galeria bardzo mi się podobała i to jest główny powód, dla którego umieszczam te zdjęcia na blogu...

Same "targi" mnie nie zachwyciły. Może przez to, że ludzie, którzy wystawiali swoje ubrania, nie byli zbyt skorzy do rozmawiania z nikim, oprócz siebie nawzajem. Ciekawych ubrań, czy dodatków też zresztą zbyt wiele nie było. W oczy rzuciły mi się jedynie bransoletki i kolie, zrobione z zamków błyskawicznych i oczywiście ubrania Dominiki Gembiak, której wieszaki zdecydowanie były schowane za bardzo w kącie. 

Widać, na tego typu targi, ale z prawdziwego zdarzenia, Wrocław będzie musiał jeszcze poczekać.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz